Er vi noget for dig?

Når vi har ledige stillinger, finder du dem her på siden.

Vi modtager også gerne uopfordrede ansøgninger, som vi behandler, når vi modtager dem på job@habro.dk.

Vi søger primært medarbejdere med økonomi- og/eller ejendomsbaggrund, for eksempel:

  • Regnskabsansvarlige, som normalt har en baggrund fra revisionsbranchen
  • Budgetansvarlige, som ofte har en finansiel baggrund
  • Regnskabsassistenter, som har erfaring og uddannelse inden for bogholderi
  • Company Managers, som normalt har en forretningsmæssig baggrund med fokus på investeringer – primært naturligvis ejendomsinvesteringer, og
  • Property Managers, som typisk er uddannet ejendomsadministrator.

I Habro har vi en flad struktur, og derfor ansætter vi altid medarbejdere, som kan og vil selv. Lederne i Habro sidder ikke på ryggen af medarbejderne, men vi har en forventning om medarbejderne selv klarer problemerne – eller siger til. Vi sætter dig naturligvis ind i opgaver, procedurer og forretningsgange. Der er derfor masser af faglige og personlige udviklingsmuligheder hos Habro.

Habro er ikke ingen vårhare, og de fleste, vi ansætter, har nogle års erfaring. Det betyder omvendt, at du i Habro bliver omgivet af højt kvalificerede kollegaer, som du både kan sparre med og lære af.

Det sociale er vigtigt, og hvert år afholder vi sommerfest og julefrokost. Medarbejderne har desuden et arrangementsudvalg, der enerådigt beslutter, hvad der skal ske. Gennem årene er det blevet til alt fra Oktober fest med medarbejdernes familier til Mystery Room og rundtur på Christiansborg.

Hvis du har spørgsmål til en karriere i Habro, er du altid velkommen til at kontakte CEO og partner Jan M. Hansen på tlf. 3334 3001 eller jmh@habro.dk.

Company Manager hos spændende ejendomsvirksomhed i København

Vi søger en dygtig person til at være daglig leder af en portefølje af britiske ejendomsprojekter. Det er et karrierejob med avancementsmuligheder. Du sidder måske som controller eller fund manager i en ejendomsvirksomhed og tænker, at det er tid til at tage det næste skridt op på karrierestigen. Opgaverne er alsidige: Du står for controlling vedrørende ejendommenes udlejning, administration og udvikling. Du er ansvarlig for de enkelte ejendomsselskabers finansiering og bistår med optimering heraf. Du...

Sekretær / PA hos spændende administrationsvirksomhed i København

Sekretær / PA hos spændende administrationsvirksomhed i København En af vores dygtige sekretærer / PA’er går på pension, hvorfor vi nu søger efter en afløser. Du vil i dagligdagen assistere vores team af Company Managers, koncern-direktion samt stabsfunktioner med løsningen af forskelligartede opgaver. Dine opgaver vil blandt andet bestå af: PA-opgaver: Assistance til koncern-direktionen med indkaldelser og referater Assistance til Company Managers i forbindelse med deres sagsbehandling og rapportering Indkaldelse til møder (bestyrelsesmøder, generalforsamlinger m.m.)...